این پرونده همچنان باز است

فرازها و فرودها
این پرونده همچنان باز است
مطالب این وبلاگ کاملا شناور، موقتی و پایان باز است

میخواید در مورد من بیشتر بدونید؟ برید به بخش "درباره من"
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸ ب.ظ

شوهر و بچه

این روزا احساس تنهایی میکنم. زنگ زدم به ابجیم دیگه وقت نداشت بنده خدا، با هر کی تماس میگرفتم درگیر کاری بود. بعضی وقتا فکر میکنم هنون خواب عصر گاهیم شاید از این نظر بود که خیلی تنها بودم و نمیخواستم بفهمم. 

این روزا که دارم صبح زود بیدار میشم میفهمم که چقدر تنهام. همس که تا چهار سرکار بعد خواب بعد بازار یا باشگاه. من همش خونه. 

مثلا امروز جمعه بود ساعت دو رفت باشگاه با چنان ذوقی سوار ماشین دوستش شد که من یادم نمیاد دیده باشم ازش. 
بدخلق شده، چیزی میشه سریع از کوره درمیره، قبلنا اینطوری نبود ب قول خودش بغض میکرد اما الان اصلا. 
این چند وقتم همش خوابای بد میبینم راجع بهش. فکر کنم یه خبراییه. 

میخواستم این تابستون اقدام کنم اما فکر کنم دیگه بهتره نکنم این کارو. حالا یه چند سال دیگه شاید یکی بیارم. 

از این وضع راضی نیستم. اصلا. امروز به شدت احساس تنهایی کردم. ولی اون با دوستاش بود. مثل همیشه. از وقتی ازدواج کردیم اون همیشه مسابقه هاش به راهه ولی من هیچ. 

امشب حرف دلمو بهش زدم سریع از کوره در رفت. اینطور نمیشه!!! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۱۵
گودنایت

نظرات (۲)

۱۶ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۱:۰۰ ستاره برزنونی

انشالله که خیر باشه عزیزم ... نمیدونم چی بگم ولی تو هم بخودت برس و همه ی وقتت رو نذار واسه شوهرت ..

 

برو باشگاه ، کلاس هایی که دوست داری ، برقص و حال دلت رو خوب کن ... گاهی فقط باید خودت خودت رو خوشحال کنی و بعد اونهایی که بی توجه هستن بهت ، نظرشون جلب میشه

پاسخ:
میدونی چی برام جالبه؟ اینکه یه اتفاقی توی زندگیم میفته میام اینجا خودمو خالی میکنم و وقتی بعد مدت ها میام همون مطالب رو میخونم پیش خودم میگم چند وقت پیش بود که این چالشو پشت سر گذاشتم، الباه معمولا مطالب قبلی رو نمیخونم اما به خاطر نظری که گذاشتی و میخواستم تاییدش کنم یاد مطلب افتادم. 

این چالش ها هم همیشه هستن.  ممکنه دو ماه دیگه مجددا همین چالش برام پیش بیاد😂
۲۲ خرداد ۰۲ ، ۱۱:۴۷ ستاره برزنونی

آرزو میکنم بهترین اتفاقات بزودی برات بیفته و حال خودت و زندگیت عالی بشه

پاسخ:
مرسی عزیزم❤❤❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی