این پرونده همچنان باز است

فرازها و فرودها
این پرونده همچنان باز است
مطالب این وبلاگ کاملا شناور، موقتی و پایان باز است

میخواید در مورد من بیشتر بدونید؟ برید به بخش "درباره من"
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۴۳ ق.ظ

صرفا فقط خالی شدن

این حس رو دوست ندارم. خودم رو با راحی باصر مقایسه میکنم. مدام چکشون میکنم. ببینم کجان. میخواستم کم نیارم واسه مراسم!! اما نفهمیدم که اونا دورن. نیازی به هزینه کردن من نیست. چون فقط احساس کمبود کردم. خودم رو مدام مقایسه میکنم. نه این حرف درست نیست. 

توی وب مای پرفومنس میبینم که اینکاذو نکردم.  در واقع بعد از زمان خیلی زیادیه که دارم بهشون فکر میکنم!!! ¡!! 

خخخ

بگذریم پس، انتخاب واحدم درست پیش نرفت. الان میخواستم گریه کنم و ناراحت بشم. اما فردا میرم دانشگاه به همین راحتی!!!! 

 

پ ن

فک کنم به دلیل ناراحتیم از اتفاق افتاده س یه دلیل دیگه ام به خاطر ابن ناراحت میشم که چرا ناراحت شدم!!!!!! 🤣🤦‍♀️

 

 

پیام هفته

خداروشکر کن، شکرگذاری کن و دعا کن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۳
گودنایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی