این پرونده همچنان باز است

فرازها و فرودها
این پرونده همچنان باز است
مطالب این وبلاگ کاملا شناور، موقتی و پایان باز است

میخواید در مورد من بیشتر بدونید؟ برید به بخش "درباره من"
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۱، ۰۳:۱۴ ق.ظ

رفتن تو فکر

امروز میشه پنجمین روزی که حالم خوب نیست. دوست و رفیق داشتن یعنی اینقدر خوبه و مهمه؟ آخرش ادم تنها و خوشحال باشه بهتره؟  یا برای اینکه رفیقی نداره غصه بخوره😐 واقعیش اینکه هیچ وقت دوستی نداشتم و خیلی تو این چیزا ضعیفم🥲 یعنی نمیتونم رفیق پیدا کنم. 🙂 

 

اوناییم که اولش میخوان رفیقم بشن بعدش دیگه نیستن😐 انگار ائتلاف میکنن با هم اصلا😐 حالا جالب اینجاست که من همینجوری حالم با خودم خوبه تا وقتی که اینا یه جوری در مورد دوستیشون حرف میزنن آدم میمونه فقط😐

 

 

بعد پیش خودت فکر میکنی که ای بابا!  یعنی منم باید رفیق داشته باشم؟ 🥲

 

به نظرم باید بپذیرم که اوضاع واسه من همیشه همینجوریه🥺 چون از قدیم همینطوری بوده و انگار میخواد باشه!! 

راستی در مورد حال بد و اینا هم به همین نتیجه رسیدم  اینکه کلا ممکنه سفر رفتن و بیرون رفتن حالم رو خوب نکنه!!! 

 

و اینکه اینقدر دیگه زور نزنم که حالمو خوب کن سفر😐

نمیتونم رفیق پیدا کنم

و نمیتونم ارتباط بگیرم با کسی

حالم اصلا خوب نیست و این حرفایی که دارم میزنم فکر میکردم حالمو خوب میکنه اما بدتر کرد

 

فقط اینکه بگم حالا که اینقدر اوضاع تخمیه، بیا هی تمرکز بذاریم روی اینکه موفق باشیم در حد خودمون که خودمون رو موفق بدونیم تمام😐

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۰۱
گودنایت

نظرات (۱)

۱۰ اسفند ۰۱ ، ۱۶:۲۳ ستاره برزنونی

از دست تو ، من رو هم گیج کردی

به هر حال ، باید بتونی تنهایی از زندگی لذت ببری ، ولی خب این دلیلی برای دوست پیدا نکردن نیست

احتمالا جای مناسبی دنبال دوست نگشتی 

آدم باید با کسی دوست بشه که روحیه اش و شخصیتش بهش شبیه باشه ، مثلا من بیشتر دوستام رو توی باشگاه و سالن رقص پیدا کردم

پاسخ:
🤣🤣🤣🤣

مرسی واسه نظرت الان خیلی اوکی تر شده ❤😍😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی