این پرونده همچنان باز است

فرازها و فرودها
این پرونده همچنان باز است
مطالب این وبلاگ کاملا شناور، موقتی و پایان باز است

میخواید در مورد من بیشتر بدونید؟ برید به بخش "درباره من"
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۱، ۰۲:۴۷ ق.ظ

فروش طلا خرید خونه

 

 

این پستی که دارم ثبتش میکنم هم یه جورایی خاطره ای شیرینه هم خاطره ای تلخه!

البته بستگی به دیدن نیمه ی پر لیوان هم داره!

خونه خریدیم. 105 متری توی یه محله ی خوب، 400 متر هم حیاط داره که سه تا مغازه میفته توش برای هر دو واحد یه مغازه. دو بر هم هست. فضای سبزم کنارش اوکی میشه.

تا این جای ماجرا خیلی خوبه.

اما...

تا همین دو هفته پیش طلا گرمی رفت  روی 3000 تومن. ما هم تعلل کردیم. اون موقع من 426330 تومن یعنی داشتم. اما چون هیچ جایی رو قولنامه نکرده بودیم و حتی تصمیم گرفتیم که حالا که این قدر طلا رفت بالا. ما هم اصلا ماشینو نفروشیم! اما زد یه شخصی به اسم گری خان اومد ایران و طلا به شدت کاهش داشت.یعنی ما دقیقا 100 میلیون سودی که می تونستیم داشته باشیم دود شد رفت هوا!!!

اما به قول همس جان ما توی سودی که می تونستیم داشته باشیم ضرر کردیم. امشب طلاهام رو فروختم به 294 تومن. یه 9 گرمی هم تقریبا موند. این جور بگم که اونا رو می تونستم تو اوج به 396 تومن بفروشم.

اگه فقط عصری میرفتیم برای فروش، می تونستم 303600 بفروشمشون. یعنی از ظهر تا عصر یه 9 تومنی ضرر کردیم!!!!!!!!!!

حالا هم خیلی ناراحتم. خیلی. اصلا حد نداره. دارم به این فکر می کنم که نکنه اینی که عصر رفتیم فروختیم پیشش کلاهبردار باشه اصلا. پولمونو بهمون نده. بعدشم گرمی 2230 ازمون خریدش. الان که دارم نگاه می کنم توی سایت زده 2315 نمی دونم. یعنی سرمون کلاه گذاشته؟

از اون طرفم میگم بابا ولش کن دیگه ده تومن بیست تومنو. اصلا ما کلا صد تومن توی این دو هفته ضرر کردیم . اینم روش.

 

ولی یه حس بدی دارم می دونی؟

خدا کنه به خاطر خونه سود خیلی خوبی کرده باشیم. اما امروز پیش خودم گفتم باید بتونم آموزگاری رو قبول شم. که حداقل بتونم با اون واسه خودم بعدا طلا بخرم جبران کنم. واسه دلم ...

امروز غصرم گذاشتیم دیوار با اون خیلی وقتمون گرفته شد. سود نکردیم هیچ ضررم کردیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۲/۱۵
گودنایت

نظرات (۲)

۱۵ اسفند ۰۱ ، ۱۱:۲۳ ستاره برزنونی

یادت رفته بود داری کجا زندگی میکنی؟

اینجا ایرانه....

قیمت ها دقیقه ای تغییر میکنه و هر کسی میخواد به نفع خودش سر بقیه کلاه بزاره

پاسخ:
آره واقعا ولی خب دیگه آدم حالش بد میشه

غصه طلا را نخور ، ایشالا آموزگاری قبول شی و بعدش لیزینگ فرهنگیان طلا قسطی بخر 🫠

پاسخ:
چه جالب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی